L-a inceput a fost papucul. Ma rog, nu chiar papucul, dar se potrivea cu zicala. A fost Dacia 1100, 1300, au mai adaugat 10 cmc, apoi a aparut 1310, au mai pus 100 si a iesit 1410. Chiar si varianta coupe, Dacia Sport. Uzina Pitesti ne-a dat papucii, Nova, Super Nova si Solenza. Numai in trei randuri am terminat istoria uzinelor UAP. Loganul a fost cel care ne-a aruncat cu un pas inainte inspre Europa. Un pas mic, ce-i drept... dar macar l-am facut inainte, nu inapoi. Loganul de mai jos nu se simtea bine in pielea lui (o tabla mai subtire ca foaia de Snagov) asa ca a fost dat pe mana celor de la ADV. Asa a luat nastere ADV Project. O Dacia Logan tunata, modificata - probabil cea mai tunata Dacie Logan din era noastra. Impreuna cu Elida Toma s-a nascut o idila - Doamna si Vagabondul, sau mai bine zis Elida si Loganul.
Wednesday, October 04, 2006
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment